Genel

Sadeleşelim mi?

Sadeleşelim mi? Sadeleşmek denilince akla ilk gelen şey elbette işe yaramayan, kullanılmayan, fazlalık eşyalardan kurtulmak oluyor. Gerçekten de öyle… Bir

Genel

Duygularım Bana Ne Söylüyor?

İnsan doğar, yaşar ve ölür. Görünüşte bu bir monologtur; bizi uçsuz bucaksız engin bir karmaşanın olduğu beyhude anılar silsilesinin inine

Genel

Tükenen Hayatımız

  TÜKENEN HAYATIMIZ Tüm bildiğimiz şey, farkında olmadan, her şeyi tüketmek. Yiyecek ve içecek dışında geriye kalan her şeyi de

Scroll to Top